Salata de năut cu avocado



Suntem in plin Postul Crăciunului și eu am avut in vizita una bucata soacra care postește . Dacă pentru noi "ai casei" am pregatit ceva cărnița ( pui la cuptor mai exact) pentru Maria-sa am fost nevoită sa încropesc ceva gustos și rapid , și așa a venit aceasta salata. Delicioasa și printre preferatele mele de altfel . 


Ingrediente :

300 gr năut,
1/2 avocado,
1/2 ardei gras roșu,
1/2 ceapa roșie,
Câteva fire pătrunjel verde,
sare, piper, 
ulei, oțet balsamic

Preparare:

Desfacem conserva de năut, scurgem apa și clatină boabele, apoi le punem intr- un castron.

Tocam cubulețe ardeiul gras și avocado .

Ceapa și pătrunjelul le tăiem mărunt .

Adunam toate Ingredientele peste boabele de năut.

Presărat sare și piper , puțin ulei și oțet apoi amestecam. 

Savurăm cu pofta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei

Ceapa umpluta cu ciuperci si dovlecel, la cuptor