joi, 17 august 2017

Omleta cu zucchini


Ca sunt fan dovlecel, nu mai este o noutate, martor fiind multitudinea de retete cu dovlecel (daca dati o cautare cu ”dovlecel” o sa va convingeti) sau faptul ca mai am putin si pun dovlecei si-n cafea, dupa cum spun ai mei doi. Ei, da, trebuie sa recunosc ca mi plac destul de mult dovleceii si ca-n acelasi timp incerc sa folosesc fiecare bucatica de leguma din bucatarie. Am eu asa un pitic de ceva vreme ....

Azi dupa o tura de snitele de dovlecel, mi-au ramas cateva capete si cum se impunea sa mi pun ceva de mancare si la pachet , m-am decis sa le valorific inntr-o omleta.


Ingrediente:

2 oua, 
3 felii zucchini,
1/2 ceapa,
sare, piper, ulei

Preparare:

Taiem dovlecelul cubulete mici si le punem in tigaia pentru omleta, cu o lingura de ulei.

Adaugam si ceapa tocata marunt.

Amestecam din cand in cand.

Dupa 2-3 minute adaugam ouale batute si condimentate dupa gust.

Lasam sa se coaca si intoarcem .
Pentru a obtine o omleta intreaga, eu ma folosesc de un capac. Pun omleta cu partea coapta pe capac, apoi o rastorn inapoi in tigaie.

Mai lasam putin la foc si gata.

Kinderul din dotare, are preferinta sa i pun pe farfurie omleta-pizza, asa ca o tai in triunghiuri si o servim.



S-aveti pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...