miercuri, 19 iulie 2017

Muschiulet de porc impletit



Muschiuletul asta a tronat cu succes, cred eu, pe masa de Craciun. 
Si de atunci, pozele stau in asteptare sa vada lumina ecranului, sa fie si ele în atenţia publicului (daca v-a fi cineva interesat ). 
Iar daca asteptati sa se raceasca, il puteti felia si aseza pe un platou de aperitive. 


Ingrediente:

1 buc. muşchi porc, 
condimente după gust (sare, piper, cimbru, marar uscat, boia de ardei ),
1 pahar vin, 
50 ml ulei


Preparare:

Am desfacut muschiul de porc in 3 fasii , lasand 2 cm netaiati la un capat.
Am impletit cele 3 faşii de carne, le-am prins la capat cu o scobitoare şi am pus in bait pentru 2 ore (minim).

Am asezat muschiul intr-o tava (de chec), am adaugat vinul si uleiul, am acoperit cu folie alimentara si am dat la cuptor pentru aproximativ o ora şi un sfert. In ultimele 10 minute am scos folia pentru a se rumeni putin.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...