joi, 13 iulie 2017

Macrou la cuptor in sos de rosii, dovlecel si morcov


Am avut pofta de peste zilele trecute. Si te pui cu pofta mea ? Mai bine nu. Asa ca , hop la market de unde am agatat din zbor o punga de macrou congelat . 

Am facut revizia in camara, am scos toate legumele ratacite si m-am pus pe treaba. 


Ingrediente:

4 pesti (macrou)
1 dovlecel,
2 morcovi, 
2 cepe, 
1 conserva rosii SunFood, 
1 lamaie,
Sare, piper


Preparare:

Spalam pestele si il curatam.

Taiem legumele dupa plac. Eu am taiat ceapa pestisori, dovlecelul si morcovul cubulete.
Rosiile le-am feliat.

Am condimentat pestele cu sare si piper si in burta fiecaruia am pus cate o felie de lamiae.
Am asezat pestii  in vasul yena.

Deasupra am pus legumele, iar peste acestea am pus feliile de rosii.

Am adaugat un pahr de apa (200 ml) si 2 linguri de ulei si am dat tava la cuptor pentru aproximativ 40 minute.

Am servit cat a fost cald cu un bot de mamaliga.

O nebunie.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...