duminică, 8 mai 2016

Friptura de miel la cuptor, cu fasole verde

 
 
Reteta de azi merge la Provocarea "Week-end cu spor" de luna mai, doomiisaispe evident, gazduita de Sidy , prietena mea virtuala, care s-a abatut putin de la regulile provocarii (asa ca un mic cadou de Iepuras) si ne-a lasat sa alegem orice reteta vrem de pe blogul ei. Lucru destul de greu, avand in vedere ca are zeci de retete delicioase si nu te poti opri doar la una. Stiti voi  ca la scoala cand tragi un biletel si nu stii raspunsurile, il tragi pe-al doilea la fel...iar la un moment dat profa` ti spune "hai spune ce stii tu cel mai bine"  si atunci...s-a duuus totul de rapa :) 
 
Dar, pentru-ca primul week-end de luna a fost in aceeasi zi cu prima zi de Paste am ales o reteta cu carne de miel .




Ingrediente:
 
carne de miel,
4 fire ceapa verde,
4 fire usturoi verde,
o legatura hasmatuchi,
sare, piper,  
100 ml vin alb
100 ml apa.

pt.garnitura - fasole verde, seminte de susan
 

Preparare: 

Carnea de miel se taie in bucati potrivite, se curata de grasime, care se spune ca da acel gust specific de miel care pe unii ii face sa nu manance carnea.

Taiem rondele ceapa si usturoiul .

Condimentam carnea cu sare si piper si o asezam in tava. Presaram ceapa si usturoiul deasupra. Turnam vinul si apa si dam tava la cuptor pentru aproximativ o ora. 

Cand incepe sa se rumeneasca intoarcem friptura. Mai stropim din cand in cand cu socul din tava. 

Noi am avut fasole verde ca si garnitura. Am calit pastaile cateva minute , le-am condimentat si le-am presarat cu susan. 

Inainte de servire , presaram hasmatuchi tocat marunt peste carnea de miel.
 

S-aveti pofta ! 


Un comentariu:

Stefy spunea...

Asta da friptura delicioasa!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...