vineri, 6 noiembrie 2015

Sandvis cu crema de branza cu spanac si hamsii marinate


Am inceput saptamana povestindu-va de noile sortimente de branzica tartinabila (spanac, natur, rosii) lansate de Hochland, deci cum altfel as putea incheia decat in acelasi fel?
Hochland Tartino vine intr-un ambalaj inovativ: un tub, cu forme creative: steluţă, trifoi şi spaghetti, ce modeleaza branza diferit in functie de fiecare sortiment.

Azi va servesc cu o savuroasa gustare cu branzica cu spanac si hamsii marinate.


Ingrediente:

2 felii pane, 
branzica Tartino cu spanac, 
hamsii marinate

Preparare:

Pe feliile de paine ((prajite, va recomand) intindem un strat de branzica cu spanac si asezam cate 1-2 hamsii marinate. 

Pentru marinarea hamsiilor am folosit ceapa verde  taiata rondele, morcov dat prin razatoare, ulei si putin otet. Am curatat hamsiile, le-am desarat prin spalare repetata in apa rece apoi le-am amestecat cu restul ingredintelor. Am lasat cateva ore la marinat si le-am servit. 


Postarea merge la Campania Hochland
 in cadrul careia am primit spre testare (gratuit) de la Buzzstore, noile sortimente de Tartino (spanac, rosii, natur). daca doriti sa participati si sa beneficiati de produsele oferite spre testarein cadrul campaniilor viitoare, nu ezitati sa va   INSCRIETI . E simplu. Un click (pe"inscrieti"), un profil completat si intrati in baza de date. In continuare veti primi informatii despre noile campanii si despre cum puteti fi participanti. 

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...