miercuri, 4 noiembrie 2015

Aperitiv cu crema de branza si ardei copti


Cand ai la dispozitie o crema de branza tartinabila, delicioasa, nu poti sa nu te delectezi cu o gustare simpla, dar rafinata. 
La fel am facut si noi, Am profitat de noul sortiment Hochland Natur si am creat aperitive #buzztartino delicioase cu crema de branza si ardei copti. O nebunie, ce mai. 


Ingrediente:

2 felii paine neagra, 
1/2 ardei copt rosu, 
1/2 ardei copt galben, 
branza tartinabila Tartino


Preparare:

Pe feliile de paine intindem un strat generos de crema de branza . 

Deasura asezam rulouri de ardei copt. 

Pe langa culorile minunate ce va vor incanta ochii, va garantez ca combinatia branza + ardei copt este absolut dementiala. Musai sa o incercati macar o data !


Postarea merge la Campania Hochland
 in cadrul careia am primit spre testare (gratuit) de la Buzzstore, noile sortimente de Tartino (spanac, rosii, natur). daca doriti sa participati si sa beneficiati de produsele oferite spre testarein cadrul campaniilor viitoare, nu ezitati sa va   INSCRIETI . E simplu. Un click (pe"inscrieti"), un profil completat si intrati in baza de date. In continuare veti primi informatii despre noile campanii si despre cum puteti fi participanti. 

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...