vineri, 30 octombrie 2015

Dovleacul de Halloween


Sculptez bostani (pardooon dovleci) cam de cand imi aduc aminte , din copilarie , de pe vremea cand habar n-aveam ce-i aia Halloween, traditii americanesti, monstri, costume. Era doar o placere de copil, in fiecare toamna, dupa ce bunicii culegeau recoltele. Ii desenam, ii decupam, puneam o lumanare in interior si ma zgaiam la ei cum ne luminau gradina-n noapte pana se stingea lumanarea. 

Acum am reluat traditia bostanilor impreuna cu kinder-ul din dotare . Cat e toamna de lunga desenam si decupam bostani. Insa...zilele trecute misiunea noastra a fost si mai speciala, intrucat "la gladi vom salbatoli Halloween ul mami. Imi trebuie costum de balerina-dovlecel si-un dovleac desenat

Si ne-am apucat de treaba !
Cu o carioca am desenat ceea ce avea sa fie fata, am decupat cu un cutit, am scos semintele cu manutele apoi cu lingura si gata !

Intai de toate am desenat fatza bostanului ....

Ne-am laudat cu desenul......

L-am decupat si am scos semintele...

apoi i-am pus o lumanarica....

Dar...nu s-a terminat aici..."mami trebuie sa va facem si tie si lui tati dovleci"...si am luat-o de la capat.




 Ne-am costumat si spre gradi....


Cam asta i povestea noastra si cam asa arata dovlecii .
 Care-i povestea voastra ? Va place sa sculptati bostani?

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...