miercuri, 2 septembrie 2015

Sandwich picant, cu crema de branza si ardei iuti

Cristina -Diva noastra in bucatarie  este in cautarea sandwich-ului perfect cu salam Cris-Tim. A dat sfoara-n tara si a organizat si un mega -super concurs pe tema asta. Recunosc, ca mananc sandwich-uri destul de rar (adica cand plecam in concedii/excursii pe drum spre locatia aleasa, in unele zile aglomerate la buroo sau alte astfel de ocazii), dar  .....eu sunt clientul care prefera mancarurile picante, asa ca va voi prezenta versiunea mea a sandvisului ideal :


Ingrediente (pt.una bucata sandwich):

2 felii paine cu cartofi si rozmarin,
1 rosie galbena,
1 ardei iute, in otet,
100 gr crema de branza cu oregano,
6 felii salam,
sos dulce de ceapa
6 masline verzi feliate.


Preparare:

Peste feliile de paine intindem un strat generos de crema de branza cu oregano.

Eu am folosit branza de vaci pe care am amestecat-o cu o lingura de smantana si oregano tocat marunt. Am condimentat cu sare si piper dupa gust.

Peste crema de branza sezam frumos ardeiul iute feliat si maslinele.

Urmeaza feliile de salam iar deasupra punem feliile de rosie si sosul de ceapa.

Peste toate acestea punem cce-a de-a doua felie de paine.Presam putin sandwich-ul si-l putem servi.



PS ...my sandwich is a winner !! me happy ! vom hali salam de calitate alaturi de-un pahar de vin bun. iac`asa sa fie ! 

Un comentariu:

Lubita Iancu spunea...

Pai,ce sa zic??felicitari si sa va fie de bine!!!
Pup cu drag!!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...