joi, 14 mai 2015

Supa crema de ciuperci si sfecla rosie


Am primit 2 maini pline de ciuperci "de roua" si tare m-am bucurat de ele. In niste ciupercute galbioare, care cresc la campie, printre firele de iarba. Cum erau prea putine pentru a satura toata gasca de ciupercari, chiar de mancam mai mult mujdei cu mamaliga, am hotarat sa fac o supa crema. Si n-am gresit. A fost de-a dreptul de-li-cioa-sa !


Ingrediente:

500 gr ciuperci, 
1 pastarnac, 
1/2 sfecla rosie, 
1/2 telina, 
50 gr unt, 
3 linguri ulei masline, 
1 ceapa, 
2-3 catei usturoi, 
cimbru, sare, piper.

Preparare:

Curatam legumele (sfecla, telina, pastarnacul) si le taiem cubulete, apoi le punem la fiert 15-20 minute cu 1,oo litru de  apa. 

Intre timp spalam ciupercile, le feliem (mai putin 2 ciupercute pastrate petru ornamentul final) si le calim cu cele 3 linguri ulei si ceapa tocata marunt. La final adaugam cateii de usturoi, cimbru, sare si piper. 

Punem ciupercile in oala cu legume si mai dam cateva clocote. Potrivim de sare si piper si oprim focul.

Cu un blender de mana pasam legumele .

Servim supa simpla, sau cu putina smantana si paine prajita. Este pur si simplu delicioasa.

S-aveti pofta !

Un comentariu:

Unknown spunea...

mmm,ce-mi place supa de ciuperci!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...