luni, 10 noiembrie 2014

Tarhon in otet


De vreo cativa ani am un ditai ghiveciul cu tarhon. Am pus asa intr-o doara seminte dintr-un pliculet si a rasarit. La inceput firav, cu teama, apoi de la an la an tot mai des si mai frumos. Anul acesta chiar am avut o recolta pe cinste, dar ....pentru-ca se apropie iarna si nu mai am loc pentru el in casa (din vina altor plantute ce necesita o atentie si-o atmosfera ceva mai speciala) l-am tuns pentru ultima oara in acest sezon si l-am dus la beci (ghiveciul). Rodul de verdeata l-am impartit....pentru pus la uscat si pentru pus la borcan. 


Ingrediente:

un manunchi zdravan de tarhon, 
2-3 catei usturoi, 
1 lingurita sare, 
otet alimentar pentru muraturi si conserve (9 grade).


Preparare:

Am spalat tarhonul si l-am curatat de frunzulitele uscate, apoi l-am asezat intr-un borcan sterilizat. Printre firele de verdeata am aruncat si 3 catei de usturoi (nu stiu de ce, asa mi-a venit). 

Am adaugat lingurita de sare si otet pana am umplut borcanul. 

Am pus capacul si l-am pus la pastrare in camara, la loc rece, in asteptarea felului de mancare ideal  :))




Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...