duminică, 12 octombrie 2014

Salata de surimi



La Provocarea "week end cu spor" de octombrie,  salata cu surimi a Lubitei a fost alegerea mea. Si buna alegere am facut. A fost absolut delicioasa. Si ...cu de toate. Asa ca va invit si pe voi sa o incercati. 

Despre Provocare cred ca ati aflat deja. Daca nu va reamintesc ca este deschisa tuturor si ca, Stefania - initiatoarea provocarii, a facut o treaba strasnica cu ideea ei. Trebusoara e mai mult decat simpla: gazda iti da 3 categorii de retete din care tu - participantul,  tre` sa ti alegi una, sau daca vrei cat mai multe si sa o / le reproduci cum stii tu mai bine si cu mare indemanare. Iar reteta o postezi pe blog /pagina de FB / sau o trimiti pe mailul gazdei daca n-ai blog /pagina FB doar in week-end (sambata sau duminica adicatelea).

Despre Lulu si ale sale povesti din bucatarie numei de bine. Un blog complex , cu retete cu suflet, aranjate frumos pe categorii. E imposibil sa nu gasesti ceva pe placul tau. Trebuie doar sa ai timp..ca...retetele-s cu nemiluita. 


 Ingrediente:

200 gr surimi, 
100 gr masline engre,
2 cartofi,
3 cozi telina, 
3 oua,
2 cepe verzi, 
sare, piper, ulei


Preparare:

Am fiert cartofii si 2 oua, 

Am taiat cubulete marunte toate ingredientele si am condimentat dupa gust. 

Din galbenusurile de ou am facut maioneza pe care am adaugat-o peste restul ingredientelor. 

Am amestecat si am servit.

Simplu de preparat si delicioasa.



Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...