sâmbătă, 27 septembrie 2014

Dovleac umplut, la cuptor



Ingrediente:

dovleac,
1 ceapa,
200 gr carne curcan (tocata),
1/2 lingurita ghimbir,
100 gr orez,
2 oua,
50 ml smantana,
 patrunjel proaspat , tocat,
sare, piper,
1/2 lingurita boia de ardei dulce


Preparare:

Am taiat dovleacul in jumatate (era din ala cu coaja portocalie, tip para). Jumatatea mai mare (cu seminte), am spalat-o bine si am curatat-o de seminte cu o lingura, In gaura ramasa am pus cam 100 ml apa, l-am asezat in tava si l-am dat la cuptor pentru aproximativ 15 minute.

Intre timp, am pregatit umplutura. 

Am taiat ceapa marunt si am calit-o in 2 linguri de ulei. 

Am adaugat si cea de-a doua jumatate de dovleac, taiata cubulete mici.

Am adaugat carnea tocata, am amestecat si am lasat la foc mic pentru 5 minute. Am condimentat cu sare, piper, boia de ardei si ghimbir.

Orezul l-am fiert cam 10 minute, dupa care l-am adaugat in compozitia de carne. 

Cand amestecul s-a mai racit un pic am adaugat smantana batuta cu cele 2 oua si o mana de patrunjel tocat.

Am umplut jumatatile de dovleac cu amestecul de carne si le-am dat la cuptor pentru aproximativ 30 minute. 

Le-am servit cu patrunjel proaspat tocat si smantana.

Nu pot sa spun decat ca e demential la gust. nu ma laud dar asa este. Pur si simplu bun de tot. Va rog sa-l incercati. Nu veti regreta.



Dovleacul merge la Provocare mistery box de septembrie, a carei gazda este  Ioana.




Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...