vineri, 18 iulie 2014

Cartofi noi, la cuptor, cu unt si marar


Pentru azi va las in compania celor mai simpli cartofi din cati poti prepara. Dar si cei mai deliciosi. Prima data am mancat cartofi copti, acum o mie de ani, la majoratul unei bune prietene.  Pfuoiii ce s-a mai distrat pe seama mea cand am sunat-o la vreo 2 zile dupa petrecere sa-mi dea reteta de cartofi.
" - Reteta !!?? Ce reteta fata??
- ...de cartofi...
-- Hi, hi, ha -ha...
-  Huh??!! Ce e...??
- Pai nu-i nici o reteta. Fierbi cartofii apoi ii bagi la cuptor cu unt.
-Hai fataa, nu fi aiurea. Zi-mi si mie cum se fac...." si discutia a mai continuat cateva minute in sensul asta, adicatelea pan` am priceput io ca e chiar foarte simplu de facut...
Si de atunci nu ratez niciodata cartofii noi, de marimea nucilor, pentru a-mi reaminti gustul dar si pentru a-mi starni amintirile din tinerete. 


 Ingrediente:

500 gr cartofi noi (cu cat mai mici cu atat mai bine),
1 legatura marar,
100 gr unt, 
sare, piper.

Preparare:

Cartofii se spala foarte bine, apoi se pun la fiert pentru 15 minute.

Se scot din apa in care au fiert, se condimenteaza dupa gust si se aseaza in tava.

Peste cartofi adaugam untul si dam la cuptor pana prind o culoare aramie.

Presaram peste ei marar verde tocat marunt si servim .

Sa te lingi pe deste nu alta.



2 comentarii:

Stefy spunea...

dau o portie de friptura pe o portie de cartofi de astia. e bine?

Monya spunea...

E perfect Stef. te astept sa facem trocul :))

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...