luni, 2 iunie 2014

Sos de iaurt cu lamaie, ceapa si usturoi verde

"Cutia misterelor" de mai, ne-a fost oferita de Cristina . Ingredientele alese au fost: dovlecel, oua, peste, capsune, rabarbar, spanac, varza noua, lamaie, ceapa verde, usturoi verde si iaurt (cireasa de pe tort ). 

Provocarea e nou-lansata pe "piata"  de Cerasela si e mai mult decat interesanta si incitanta. Luna de luna ti se dau cateva ingrediente din care trebuie sa pregatesti o reteta delicioasa. Dar NUMAI din ingredientele date. Le poti folosi pe toate sau numai unul. Important e sa te descurci cu ce ai ales. 

Despre provocare aflati mai multe pe grupul de pe facebook . Despre fetele mele (Cristina si Cerasela) pot sa va spun ca sunt persoane minunate, de la care primesti oricand o informatie utila, un ajutor, o incurajare oricand ai nevoie, sustinere in diferite proiecte,  iar pe blogurile lor gasiti doar retete delicioase cu poze minunate ce te fac sa musti din ecran . 



Ingrediente:

250 gr iaurt de casa,
1 fir usturoi verde,
2 fire ceapa verde,
2-3 fire marar,
zeama de la 1/4 lamaie, 
sare, piper alb.

 Preparare:

Am tocat marunt usturoiul, ceapa si mararul si le-am adaugat in iaurt.

Am potrivit gustul cu sare si piper.

Am adaugat zeama de lamaie si am omogenizat. 


Este un sos delicat, ce merge de minune atat la legume cat si la carne. 
Noi l-am servit cu cartofi copti in crusta de pesmet la cuptor. 

2 comentarii:

Unknown spunea...

Multumesc pentru participare. Am cotrobait prin casuta ta luna asta si nu am vazut reteta de cartofi copti in crusta de pesmet la cuptor. M-ai facut curioasa pentru ca nu am mai mancat asa ceva pana acum asa ca astept reteta :)

Monya spunea...

Cerasela. Multumesc ca mi-ai dat ocazia sa particip. N-am postat inca reteta de cartofi (i-am gatit duminica), dar promit ca o pun pe lista de "prioritati".
Pup.

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...