luni, 23 iunie 2014

La picnic cu Sun Food


 Sunfood ne-a invitat la picnic. 


Nu puteam rata invitatia, care, intre noi fie vorba, aduce si niste premii deloc de neglijat :D , asa ca am inceput pregatirile. Desi vremea nu era chiar prietenoasa, dar nici uracioasa, am pregatit toate cele necesare pentru picnic, am insfacat patura si cosul cu merinde si dusi am fost. 

A fost un picnic in familie, reusit. Fara mofturi, fara haine dichisite. Doar noi si natura. Am mancat cu furculite improvizate din betisoare, pe platouri de lemn, oferite de natura. Si alungand din cand in cand cate o albinuta sau o furnicuta venita la masa fara invitatie. Dar....Ne-am distrat pe cinste. 

Unde mai pui ca natura a fost darnica cu noi si am gasit cateva tufe cu zmeura si coacaze. Destul de acre pentru gusturile marmotei din dotare, dar ideale pentru un borcanel de dulceata.


In cosul nostru cu merinde am avut:

Coronita cu mazare Sun Food, sunca si susan

Mini-paini cu porumb dulce Sun Food

 Flori de dovleac umplute cu sardine Sun Food si mozzarela

Masa noastra:



 Natura ne-a oferit:

Coacaze

 Zmeura

Flori

De acasa am mai adus:

Telemea (home made) marinata cu ulei si chilli

si multa voie buna !!

 That`s all !!!




Un comentariu:

Cristina's World spunea...

A fost distractie mare dupa cum se vede :D
Sa mai planuiti picnicuri! :D

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...