miercuri, 30 aprilie 2014

Parada Provocarii secrete, aprilie 2014

Provocarea secreta de luna aceasta arata cam asa (in ordinea sosirii retetelor):
Oameni faini, retete speciale.

1. Ioana a pregatit un delicios curry de cartofi si conopida dupa reteta  Claudiei



2. Mihaela a ales sa ne incante cu o prajitura tavalita dupa reteta fetelor de la Transylvaniankitchen

3. Ioana ne-a delectat cu sarmale cu soia ciuperci si quinoa cu indicatii speciale de la Adela

4. Kadia a pregatit un delicios tort de biscuiti cu iaurt si zmeura de pe blogul Furnicutzei (adica al meu) . Trebuie sa recunosc ca atunci cand am vazut reteta am ezitat...si m-am intrebat cateva clipe cand am gatit eu asa ceva. Multumesc !!

5. Adela ne-a facut pofta de primavara cu a sa rulada cu mere si piersici inspirata din Micuta bucatarie a Ramonei. Mica-mica, dar delicioasa !

6. Cristina a venit la parada cu un macrou umplut cu usturoi verde de la Sisterskitchen.

7. Geta a pregatit o musaca de cartofi - greek style de la Lili din bucatarie

8. Claudia a venit cu o ciorba radauteana de curcan, reteta furata de la Iuliana

9. Andreea a adus desertul , niste briose cu portocale delicioase incercate si de Panseluta-violet (adica Geta)

10. Elena ne-a facut o pofta incredibila de tiramisu  de la Ioana

11. Iuliana ne-a ademenit cu un mousse de capsuni dupa reteta Aurei

12. Iuliana Florentina tagliatelle din dovlecei si morcovi dupa modelul celor pregatite de Cerasela
13. Lacramioara ne-a prezentat un ademenitor hummus cu menta dupa reteta Elenei

14. Daniela a venit la parada cu clatite de ciocolata dupa reteta harnicutei Stefania

15. Iulian a preparat o delicioasa  prajitura cu nuca la fel de buna ca cea pregatita de Daniela

16. Laura ne aduce tot un desert bomboane din curmale si cocos  din bucataria Gabrielei

17. Ioana a pregatit doua retete , mai exact cartofi la cuptot si smoothie de pe blogul Mihaelei

18. Cerasela a adus la parada o bagheta cu file de hering afumat de la Lacramioara

19. Aura a pregatit o salata de vara cu naut din mansarda cu bunatati a Ioanei.

20. Stefania ne-a prezentat cateva gogosi inelate ademenitoare dupa ce a vizitat bucataria virtuala a Iulianei

21. Lili a venit la parada cu o  tocanita de vitel cu ciuperci  de la Cristina

22. Paula ne-a adus o delicioasa rulada cu capsune si frisca de la Iulian & Cornelia din bucatarie.

23. Ramona mi-a facut o pofta teribila de porc chinezesc  de la Ioana

24.Eu am pregatit o paine impletita cu iaurt si seminte  prin combinarea a doua retete de pe blogul  Kadiei

Va multumesc tuturor pentru participare.

7 comentarii:

Micky Apostu spunea...

Frumoasa parada! Ador provocarea asta :)

pansy spunea...

Imi place parada ! Zic si eu ca Micky !

Monya spunea...

Va multumesc. E frumoasa provocarea, datorita tuturor celor care participa.

Elena Toma spunea...

Ce frumoasa si delicioasa parada! Multumim de gazduire si deja am retinut ceva idei reinventate in mod inedit, inclusiv painica ta, Monica. Felicitari tuturor!

Monya spunea...

Multumim pentru cuvintele frumoase Doamna Elena.

Unknown spunea...

O parada foarte frumoasa.Multumesc

Monya spunea...

Aura, multumesc pt participare.

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...