luni, 28 aprilie 2014

Ceai de ghimbir, remediul natural miraculos de bun la toate


Am racit. Acum primavara. Dupa ce toata iarna m-am tinut baţoasă si-am fugarit toti virusii a venit si randul meu. Am racit. Da" raceala nene nu gluma. Cu tuse de toate felurile, nas infundat, raguseala, dureri de gat, frisoane, stari de ameteala si lesin...n-am ratat nimic. Dupa ce-am dat un pumn de bani si am testat mai toate pastilele si siropurile minune, am aflat de ceaiul miraculos de ghimbir. L-am testat si pot sa spun ca functioneaza. A doua zi eram pe picioare. Nu chiar nouă dar muuult mai bine .... Iar pentru asta ai nevoie de 3 ingrediente (relativ ieftine in comparaţie cu hap-urile): ghimbir, miere si lamaie.


Ingrediente:
ghimbir (vreo 4 cm),
2 linguri miere de albine,
1 litru apa. 

Preparare:

Se pune apa la fiert.

Ghimbirul se curata de coaja si se razuieste.

Cand clocoteste apa, se adauga ghimbirul si se opreste focul. Amestecam energic si acoperim vasul . Dupa 5 minute, strecuram lichidul, adaugam mierea de albine si servim. 

Se poate adauga si zeama de lamaie.


Daca esti racit trebuie sa-l bei cat mai fierbinte (chiar cu riscul de a te frige la limba), insa face minuni. Ajuta la ameliorarea imediata a durerilor de gât şi a tusei seci sauproductive

Pentru improspatarea respiratiei dupa masa, trebuie consumat rece (eventual si cu 2-3 cuburi de gheata si ceva menta proaspata).

Atentie !!! Cica este si un puternic afrodisiac. Cum cine?? Ghimbirul. :)


Aceasta postare merge la Provocarea "Cutia misterelor" 
 lansata de Cerasela care luna aceasta este si gazda de onoare. 


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...