sâmbătă, 22 martie 2014

Supa picanta cu varza de bruxelles


 Ingrediente:
15-20 verze de Bruxelles,
1 l apă,
o ceapa rosie,
1 morcov,
1 pastarnac
100 gr rosii , din conservă,
4 ardei verzi,
3 catei usturoi,
2-3 frunze telina,
2-3 fire de patrunjel proaspăt,
3 linguri de ulei de masline,
1 ardei iute, rosu,
100 gr fidea,
sare, piper

Preparare:

Intai de toate am oparit varzutele, pentru a evita aparitia gustului amarui (nah, aici nu merge cu vestitul gust rece si amarui).
Am pus o oala cu 1 l apa şi o lingura cu sare la clocotit. Cand face bulbuci, am adaugat verzele curatate de frunzele externe. Le-am oparit 3 minute apoi le-am trecut rapid prin jet rece de apa. Le-am lasat la scurs.

Am spalat ardeii, usturoiul necuratat, ceapa rosie -tot necuratata- si frunzele de telina. Am taiat ceapa rosie (salota cum i se mai spune) in doua pe lungime. 
Am pus toate legumele intr-o tava, le-am stropit cu cele 2 linguri de ulei de masline, am condimentat cu sare si piper, si le-am copt in cuptorul preincalzit pentru 10 minute. Dupa cele 10 minute, am adaugat si verzele si le-am mai lasam in cuptor inca 5 minute.

După ce s-au racit putin, am curatat legumele de coaja si le-am taiat marunt.

Într-o oala, am pus 1 lingura de ulei si am adaugat ardeiul iute taiat in doua si rosiile din conserva. Le-am calit 2-3 minute, pe foc mic, apoi am adaugat legumele coapte.

Morcovul si pastarnacul le-am curatat si le-am dat pe razatoare apoi le-am adaugat in tigaie. Am mai calit amestecul cateva secunde.

Am adaugat 1 litru de apa.Am lasat sa fiarba aproximativ 10 minute, am adaugat fideaua, am mai fiert 5 minute, dupa care am oprit focul.

Am adaugat patrunjelul tocat marunt  si am servit alaturi de paine prajita.


Această postare va fi publicată şi pe Blogul Claudiei în calitate de gazdă a 
Provocării  "Weekend cu spor" lansată de Stefania.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...