luni, 20 ianuarie 2014

Sandvis cu ton, urda si rosii uscate

 Am mai postat smenvisul acesta acum ceva vreme, insa pentru-ca am vrut sa ma dau desteapta, m-am apucat sa-mi "renovez" blogul . Si l-am renovat asa bine ca am sters aproape 100 de postari. N-ar fi mare treaba , ca am pozele salvate...insa sa ma apuc din nou de scris...grrmmmm....ar fi ca o...pedeapsa. Insa, , la unele poze mi-a cam ramas gandul, asa ca...o sa "reeditez".
Ingrediente:
2 felii paine, prajite,
1/2 conserva ton in ulei,
100 gr urda cu ceapa si marar, 
cateva rosii uscate in ulei,
sare, piper.

Preparare:

Aici e aici...e mega super complicat. :))

Luati feliile de paine si le prajiti.

 Intindeti un strat generos de urda pe felia "baza".

Adaugati tonul scurs de ulei si presarati cateva rosii uscate.

Condimentati, puneti deasupra cea de-a doua felie de paine si .....pofta buna !!!




Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...