marți, 28 ianuarie 2014

Panna cotta cu rosii uscate, linte si muguri de fasole mung


Ingrediente (pt. 9 forme)

500 ml lapte,
300 ml smantana grasa,
100 gr linte rosie,
3 linguri rosii uscate, in ulei,
50 gr muguri de boabe (fasole mung),
1/2 lingurita ghimbir,
2 crengute menta proaspata,
sare, piper,
2 plicuri gelatina,
1 biscuite cu usturoi.

"garnitura-decor":
4-5 rosii cherry,
1 lingura capere,
4-5 frunze menta ,
2-3 catei usturoi,
sare, piper.

Preparare:
Intai de toate, am fiert laptele cu frunzele de menta.

L-am lasat la racit cateva minute dupa care am adaugat smantana, rosiile uscate, taiate marunt, lintea si mugurii de boabe.

Am condimentat dupa gust.

Am adaugat gelatina preparata dupa instructiunile de pe plic.

Am turnat totul in forme si am dat la rece pentru 2 ore.

Am preparat "garnitura" din rosii cherry pe care le-am taiat in jumatate si le-am calit in 2 linguri de ulei (de la rosiile uscate), impreuna cu usturoiul si caperele.
Am savurat cu pofta !!

Si cu aceasta postare, ma duc frumusel si defilez la Parada "Dulce Romanie" 
al carei comandant de osti este de Corina.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Minunata prezentare!! Gustul cred ca e tare bun ;)

Monya spunea...

Multumesc Paula.

Haplea spunea...

Superba prezentarea!

Monya spunea...

Multumesc !!!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...