Coniac de cafea (de casa)

 I-am spus coniac. Nu stiu daca e corect. Habar nu am cum altfel sa-i spun, asa ca, de sunteti mai inspirati ca mine....luminati-ma. Insa stiu sigur ca e o bautura spirtoasa cu aroma de cafea. Boabe, mai exact. Si are un gust ...drago-wow... si o culoare superba. 
 Ingrediente:
500 ml tuica de casa (din struguri negri, trasa de 2 ori),
200 ml alcool,
1 esenta de cafea,
4 linguri zahar brun,
4 linguri boabe de cafea (segafredo am avut eu).

Preparare:
Punem intr-o sticla toate ingredientele si lasam la macerat cam 10 zile.
In fiecare zi agitam putin sticla.
Veti observa cum de la o zi la alta, culoarea va deveni tot mai intensa, iar aroma va fi...strumfo-strumfeasca.
Se recomanda a se strecura boabele, insa eu le-am lasat in alcool.
 Serviti cu ea chiar si cei mai mofturosi oaspeti. Sigur o sa le placa. Iar aroma de "rachiu de cazan" de care fug multi, nu se va simti absolut deloc. Pe cuvant !!!

Comentarii

stefy a spus…
la un paharel ma risc si eu..ca mai mult nu tin la bautura!!:))
Monya a spus…
Stefy....cu drag !!!
dia_diana58 a spus…
:d Chiar asa , oare cum s-ar putea numi ? bautura din visine , se numeste visinata , din cirese , ciresata , din zmeura , zmeurata , dar din cafea ??? greu , f greu ... ne mai gandim . Important ca-i buna si ca ti-a placut .
Hai , sa traiesti si ,,LA MULTI ANI !"
Monya a spus…
Dia.........la multi ani !!!
oare "cafeiata" ? ::))
Anonim a spus…
mama soacra mai cumpără pentru mine este lichior
dar nu îl mai găsești

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei