joi, 3 octombrie 2013

Supă cremă de ţelină şi brocoli

De ceva vreme m-am îndrăgostit de supele creme. Nu stiu dacă v-am mai spus asta, dar înclin să cred că DA ! Ei bine, îmi amintesc si acum de prima mea încercare de a "construi" o supă cremă. Era pe vremea când abia mă împrieteneam cu bucătăria, când habar n-aveam ce-i ăla blender, robot...etc. adică acum muuulţi, muuulţi ani. Era o supă cremă de legume. Am încercat să le pasez cu mixerul, apoi le-am dat prin sită..Doamneeee, ce mandră mai eram eu, de mine, de rezultatul dezastruos...dar care mie mi se parea fenomenal de bun :)). Si uite asa , timpul a trecut, am crescut mare, am inceput sa mi cumpăr ustensile folositoare şi moderne pentru bucătărie şi acum experimentez cu succes noi variante de supă cremă.
Ingrediente:
1 ţelină,
1 brocoli,
1 ardei gras galben,
2 cartofi, 
2 cepe,
1 cub unt (100 gr),
sare, piper.
Preparare:
Se curaţă legumele si se taie cuburi. Se călesc cateva minute in 50 gr unt după care se adaugă apa si se lasă la fiert. Sunt gata, când furculiţa / cuţitul intră usor în ele.
Se scurge o parte din apă, se condimentează după gust si se pasează, adaugând untul rămas.
Se mai pune la fiert pentru 2-3 minute, după care se serveşte.

Ador supele astea. Sunt consistente , se fac rapid..şi în plus (cel mai mare avantaj) kinderul din dotare nu mai face mofturi că nu-i place nush ce legumă.
Poftă mare. 

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...