joi, 27 iunie 2013

Strudel lichid

Daca ati sti cat e de bun acest strudel.....mamaaa...deci mananci pana simti ca pocnesti dar tot nu te poti opri, tot ai mai lua o lingura....Gooooddddd !!!! Ca sa va faceti o idee va spun doar atat: eram cat pe ce sa mananc si portia copilului !!!!!
Ingrediente:
1 mar (galben),
1 para,
2 linguri ulei de struguri,
1/2 lingurita scortisoara,
50 gr stafide,
1 inghetata de frisca (la pahar),
50 ml lapte de soia de la ineditfood,
1 lingurita miere albine (de salcam).

Reteta initiala mai avea seminte de pin si gheata, insa eu nu am folosit din  2 motive: seminte n-am gasit la plafar(desi am intrebat la vreo 4 magazine - si m-am enervat) iar la gheata am zis "pas" - e de ajuns inghetata mai ales ca  i-am dat  si kinder-ului din dotare.
Preparare:
Am curatat fructele (marul si para), le-am taiat marunt si le-am pus la calit in ulei. Cand s-au inmuiat am adaugat scortisoara, am oprit focul si am lasat la racit (daca aveti vasul de la blender din plastic, va sfatuiesc sa faceti la fel, in caz contrar va pocni. Am patit-o, stiu ce spun.).
Le-am pus in vasul de la blender, am adaugat celelalte ingrediente si am mixat.
Macy, in reteta ei, a pus mierea la caramelizat. Eu, am ales sa o pun in blender, tot din motive de "kinder"...stiti voi...nu se recomanda mierea in anumite feluri, conditii, etc...Sau...poate din comoditate?? Who knows?? Important e ca rezultatul final a fost pe placul tuturor....cu o singura exceptie insa.... .prea PUTIN !!!!!!
E bun ! Da` bun rau !!! E racoritor, aromat, delicios !!!

Macy a fost cea acrui blog mi-a fost distribuit luna aceasta spre rasfoire de Lili - gazda Provocarii secrete, lansate acum ceva vreme de Ama. Si-am facut acest lucru  cu placere ! Uite asa am descoperit si retete noi dar si pareri despre cosmeticale , ca deh, dupa ce termina cu statul la cratita  o femeie trebuie sa devina o diva, nu-i asa ??


4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce poze frumoase ai facut:) da, bun, bun strudelul...cum zici prea putin. Imi place si cum adaptat reteta:D

Monya spunea...

Multumesc !!! SI pt reteta si pt laude ! Cat despre adaptatul retetei, cand ai in dotare una bucata kinder, esti nevoit sa adaptezi (pt a nu gati de 2 ori). Te pup

Laura @ Transylvanian Kitchen spunea...

La ce ingrediente are cred ca e delicios! Mai ales pentru micul dejun.

Monya spunea...

Laura....e delicios in orice moment al zilei !!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...