joi, 16 mai 2013

Supa crema de urzici si stevie

 Se stie ca primavara vine cu tot ce e mai bun si mai sanatos... adica cu "verduri" (cum spune un prieten) iar noi ne-am obisnuit sa profitam din plin de ele. De aceasta data, am dat un tur de gradina ( si de fiecare data multumesc ca stau la curte, pe pamant si ma pot bucura de prospetimea verdeturilor), am cules un cosulet plin de "buruieni" si am trecut la treaba.

Ingrediente: 
500 gr urzici,
300 gr stevie,
1 telina mica,
200 gr ciuperci,
2 catei de usturoi,
50 ml ulei de masline,
100 gr smantana (optional)

Preparare:
Stevia, urzicile si telina se pun la fiert. Intai se pune telina iar dupa vreo 20 minute (incercati cu furculita..daca intra usor in telina e aproape fiarta ) se adauga si "verdurile". Se mai lasa la fiert 5 minute si se dau deoparte. Se scurg de apa (care NU se arunca, ci se pastreaza intr-un bol).
Intre timp se taie ciupercile felii si se calesc in cateva linguri de ulei impreuna cu usturoiul. 
Se blenduiesc bine toate ingredientele, adaugand din zema in care au fiert urzicile pana obtinem consistenta dorita. Se condimenteaza dupa gust, se adauga smantana si se mai da un clocot .
Se poate servi atat rece cat si calda. 
O portie de sanatate binemeritata !!!


2 comentarii:

Laura@Transylvanian Kitchen spunea...

Ce supa buna si sanatoasa!

Monya spunea...

Multumesc !!! Intr-adevar e si gustoasa si sanatoasa (chiar daca culoarea e mai cah, sa spun asa.)

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...