luni, 15 aprilie 2013

Creveti cu sos de unt si patrunjel

 Acesti creveti mi s-au agatat de mana la propriu in market. Am cumparat o punga de peste (congelat ce-i drept), adica am luat punga din congelator, am pus-o in cos si da-i mai departe cumparaturi. Am ajuns la casa...socoteala mea "rotunda" era de  50 lei. Scaneaza doamna vanzatoare toate produsele, le pune in sacosa (foarte amabila vazandu-ma cu plodul dupa fusta mea) si-mi zice totalul ...95,40 lei....Si pe moment imi ies ochii ca la melc..si-mi zic in gand "bine, bine niciodata socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, dar chiar asa??" si iau la puricat bonul....apoi cu gura pe vanzatoare (nah, asa sunt io, din categoria scandalagiilor mahalagii  cand ma simt  inselata):
" - bine doamna  da` ce cauta crevetii la mine pe bon daca eu nu am cumparat asa ceva? "
"- aveti in sacosa ...verificati va rog. Eu am scanat ce aveati in cos..."
Mai marai ceva, dar totusi cu un ochi in sacosa.......liniste.....verific sacosa , dau de punga de creveti, inghit in sec, mormai niste scuze si o tai pe usa afara.....
Si uite asa , am mancat creveti !!!
 Ingrediente:
400 gr creveti decorticati,
1 lamaie,
1/2 pachet unt, 
sare, piper,
1 legatura patrunjel,
200 gr rucola pt salata (optional)

Preparare:
Am pus untul la topit iar cand sfaraia am adaugat crevetii. Am condimentat si am lasat la foc mediu 4-5 minute (nu mai mult  ca devin cauciuc) - pana cand s-au incovoiat. Am adaugat patrunjelul tocat marunt, zeama de la 1/2 lamaie si am oprit focul.
Am servit pe pat de salata de rucola. Deliciosss !!! Mai ales ca am tras si o "mare rusine" din cauza lor !!!
Si asta e tot ce a mai ramas !!!

3 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

:))) si din greseli a iesit ceva deliciosss:)

Monya spunea...

Corect !!!! :))

Unknown spunea...

:)) Lasa ca sunt buni crevetii! Uite ce reteta frumoasa a iesit!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...