luni, 11 martie 2013

Pulpe de curcan cu ierburi aromate si bureti cu legume

 O noua zi, acelasi prieten : curcanul din curtea bunicii !!!
De data asta, la capitolul "mancare din graba" am gatit o pulpa de curcan cu garnitura de bureti, foarte delicioasa de altfel, chiar daca nu e spectaculoasa !!

Ingrediente: 
1 pulpa (cam 500 gr carne "curata")
500 gr bureti (de la congelator, din "colectia" de toamna)
1 ceapa,
1 morcov,
2-3 catei usturoi, 
ierburi aromate,
sare, piper.

Preparare:

Am fiert carnea de curcan cu un mix de ierburi aromate (rozmarin, salvie, patrunjel si putin cimbru) cam 30 minute, dupa care am taiat-o felii de pe os si am prajit-o putin (doar cat sa capete culoare aramie) in unt (cam cat o nuca).

Cat a fiert carnea, am taiat ceapa marunt si am dat morcovul prin razatoare apoi le-am calit in 2 lingri de ulei. Am adaugat buretii (asa inghetati cum erau) si am lasat la fiert la foc mic (nu am mai adaugat apa pt. ca lasau ei, pe masura ce se dezghetau). Dupa aproximativ 30 minute, am condimentat dupa gust, am adaugat usturoiul zdrobit si am servit.


PS>    Cred ca-s nebuna...de cate ori am postari "scurte" am senzatia ca nu o sa fie bagate in seama, ca toata lumea cauta postari kilometrice, cu detalii muuulte , si un mod de prepare mai deosebit. 
            Trebuie sa recunosc insa ca pe mine ma atrag retetele scurte, mai ales ca , mai mereu sunt in criza de timp, si n-am timp sa ma alint in bucatarie decat in week-end-uri !!!
             Voi ce preferati ??



Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...