luni, 25 martie 2013

Mille-feuille "surpriza" cu peste


Pentru-ca azi e Buna Vestire si pentru-ca se mananca peste, am pregatit si eu o reteta in ton cu cerintele....
Si pentru-ca, ca de obicei, nu m-am putut decide la o reteta anume...am ales sa combin un "pachetel-surpriza" cu un "mille - feuille" din file de peste. De pangasius. Mai exact de "file de pangasius vrac" dupa cum scria pe eticheta, desi, culmea, era ambalat (din fabrica) la pachete de cate 4 bucati ...in fineeee..... 

Ingrediente:
4 bucati file pangasius, 
8 rosii cherry, 
1 dovlecel, 
1 ardei gras rosu, 
1 ardei gras galben, 
4 catei de usturoi, 
8 linguri ulei de susan, 
20 gr faina grau, alba, 
1 lingura seminte susan, 
1/2 lime, 

Condimente pentru legume si peste:
1 lingurita salvie, 
1/2 lingurita rozmarin, 
sare, piper. 

Preparare:
Am taiat fiecare file de peste in jumatate (pe latime) apoi l-am dat prin faina si l-am prajit cate 1 minut (pt. fiecare bucata) in uleiul de susan dupa care l-am condimentat. 
Am taiat legumele (aici va lasati imaginatia sa lucreze), le am condimentat si am inceput "asamblarea" fiecarui pachetel "mille feuille" cam asa.....
Pentru fiecare pachetel, am pus in tava hartie de copt, am asezat un strat de legume, apoi 1 bucata file de peste si iar un strat de legume ;i iar 1 bucata file si iar legume. Am adaugat si 2 linguri de ulei si am impachetat pachetelul ca atunci cand cumperi o prajitura de la cofetarie (stiti modelul, nu-i asa?!?) 
Am dat pachetelele mille feuille "surpriza" la cuptorul incins, pentru 30 minute. Cand au fost gata, am desfacut pachetelele, am presarat seminte de susan, am stors putina zeama de lime, am asezat pe farfurie si am savurat ( Se pot servi si direct de pe hartie..insa daca alegeti sa o indepartati, luati cu grija pestele, e fraged si se poate rupe)



Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...