marți, 12 februarie 2013

De ce sa folosesti gazduire web gratuita?

De ceva vreme tot ma agit, ma gandesc, ma razgandesc...cum sa fac sa-mi "popularizez" blogul? Cum sa-l fac sa creasca? Cum sa-mi atrag vizitatori, prieteni?? Ma gandesc ca a stat destul la stadiul de anonim, de "ala mic si necunoscut" ....Si uite asa, din cautare in cautare, am ajuns la 2webs.net. Studiindu-le oferta si serviciile am aflat si de concurs . Si cum premiul e teeeeentaaaant la maxim, iata-ma scriind si eu despre avantajele gazduirii web gratuite. 

Pentru mine solutiile de gazduire web gratuite au fost de mare ajutor sile-am folosit pentru a invata cum sa folosesc platforma de blogging si cum sa lucrez cu gazduirea web, cu transferul fisierelor prin FTP si modificari de baza pe aceste platforme.


Marele avantaj al hostingului gratuit il constituie insasi gratuitatea serviciului: in mai putin de 1 ora poti crea un cont gratuit de hosting, poti chiar incarca site-ul (daca acesta este deja editat), acesta putand fi vizibil online intr-un timp record. Astfel acesta poate fi accesat de oriunde in lume. Deci DAAAAA, pot pastra legatura (un fel de retea de socializare proprie si personala) cu persoane dragi mie, plecate in colturi de lume mult prea indepartate. Si da, le pot povesti vrute si nevrute, le pot arata ce si cum am mai facut si tot asa. 

Hostingul gratuit este ideal pentru incepatori (ca mine, de altfel): daca aveti cunostinte limitate de editare Html sau chiar nu cunoasteti deloc, atunci veti gasi diverse oferte de hosting gratuit care ofera spatiu web pentru site-uri personale cat si editori online cu care va puteti construi site-ul in liniste si fara cunostinte de HTML. 

Hosting-ul gratuit poate fi un bun inceput pentru orice proiect nou, pentru site-uri de testare, urmand ca, in cazul confirmarii succesului propriului site sa va rezervati posibilitatea de a-l muta pe un hosting profesional, cu spatiu web suficient de mare si suport software pe care hosting-ul gratuit nu il poate oferi.

Daca doriti sa va editati si sa publicati primul site pe Internet, atunci puteti folosi webhostingul gratuit- este suficient pentru inceput si chiar nu are rost sa achizitionati un spatiu web platit. 

Daca doriti sa aveti un site personal, atunci hostingul gratuit este mai mult decit suficient.

Avantaje (sintetizate) sunt:

 - lipsa platii (geniala constatare :P )

- crearea de conturi gratis prin care puteri promova site-uri web

- conturi indetectabile (partial) in cazul unor inentii rau voitoare

- numar de subdomenii facute "bulk".

Cam astea sunt, dupa parerea mea (blogger mic si fara multe cunostinte informatico-computeriale) 
avantajele unei gazduiri web gratuite.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...