miercuri, 7 noiembrie 2012

Dovleac cu smantana

Am spus-o si o repet de "n" ori: am un plod tareeeee mofturos cand vine vorba de mancare. Dupa maria sa, toate mesele ar fi compuse din fructe si lactate (branza de orice fel, smantana, iaurt...). Am ajuns sa pun iaurt si in supa, ca sa binevoiasca sa inghita 2-3 linguri.
Dar, se pare ca toamna a venit cu un cadou pentru noi: DOVLEACUL. Da, fie-mea , se pare, adora dovleacul. I-am facut piure, copt....si -l savureaza de fiecare data.

Pentru azi, am avut la pranz piure de dovleac cu smantana si marar.Un deliciu !!!!

Ingrediente:
cam 200 gr dovleac (din ala placintar...si daaa, trebuie sa mi fac stoc pentru iarna),
1 catel usturoi,
2-3 fire de marar,
2-3 linguri de smantana.

Preparare:
Am taiat dovleacul cuburi si l-am pus la fiert impreuna cu catelul de usturoi.
Apoi l-am pasat cu o furculita, am adaugat mararul taiat fin de tot (sa nu se simta, ca fie-mea are radar, si ce nu corespunde standardului ei de bun-bun, scuipa), am adaugat smantana (bineinteles) si am savurat tot, tot, tot !!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...