vineri, 10 august 2012

Rataciri by Horatiu Malaiele

"Copilaria....Cadoul ce ni-l face Viata pentru ce vom avea de indurat...."

"A fost odata....o fata nespus de frumoasa si, totodata nespus de trista pentru-ca era oarba.... i-a spus (prietenului ei bun) ...
 - ...daca cineva ar face o minune si as putea sa vad vreodata, eu m-as marita cu tine !
Si vremea trecea...
Si intr-o binecuvantata zi, cand ciresii si zarzarii isi spargeau mugurii, inalbindu-se la vederea primaverii, cineva i-a daruit frumoasei femei doi ochi. Bandajele au fost scoase si frumoasa femeie a putut sa vada. Fericirea ei  a depasit potriveala cuvintelor.
- Acum , ca poti vedea, a intrebat temator prietenul, te mariti cu mine?
Frumoasa femeie s-a rasucit pe calcaie si l-a vazut pentru prima oara pe prietenul ei. Vremelnica ei bucurie a facut loc deznadejdii.  Si prietenul ei era orb.
Au tacut o vreme.
- Te iubesc mult, i-a spus femeia....dar iarta-ma, nu pot marita cu tine, pentru-ca tu....esti orb.
Si iar au tacut...
-Oriunde vei calatori, i-a spus prietenul...sa nu uiti sa ai grija de ochii tai , pentru-ca inainte de a fi ai tai, au fost ai mei".

Iata cateva fragmente din volumul "Rataciri" al lui Malaiele, volum ce a ajuns la mine, datorita celor de la All, carora le multumesc !!!

Referitor la povestioara, imi amintesc ca am vazut acum ceva ani (vreo 5 la numar) un filmulet pe youtube , care ilustra povestea si l-am cautat de multe ori , insa n-am mai dat de el. Citind ratacirile d-lui Malaiele, mi-am reamintit de aceasta poveste de tragoste , fara happy-end, poveste care la momentul respectiv, dar siu acum, mi-a furat cateva lacrimi si m-a facut sa ma intreb "de ce suntem asa?"

In rest, va recomand sa citit cartea...autorul, va poarta dintr-o extrema in alta, de la copilarie la moarte, de la film la vechi prieteni.... !!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...