miercuri, 23 mai 2012

Mini-tarte cu fructe si spuma de lapte

 In general, duminica obisnuiesc sa fac "ceva dulce" . Si cum de ceva vreme mi-am achizitionat si eu forme de briose, duminica aceasta am decis sa le folosesc din nou. Asa ca, mini-tartele mele sunt de fapt briose.
Ingrediente:
3 oua,
280 gr faina,
40 gr zahar,
1 lingurita praf de copt,
1 esenta (de rom am folosit eu)
1/4 pachet unt,
150 ml lapte,
un pumn de cirese fara samburi (cam 200gr)
1 portocala,
200 ml frisca lichida,
375 ml lapte condensat delatte

Preparare:
Aluatul:
Intr-un bol am pus faina, zaharul si praful de copt si le-am amestecat bine. Am adaugat ouale, esenta de rom, laptele si untul. Am amestecat bine pana compozitia a capatat consistenta asemanatoare cu compozitia de chec(daca e nevoie, mai adaugati faina). In compozitie am adaugat si ciresele curatate de samburi si 3-4 felii de portocala(cu tot cu coaja) taiate cuburi mici. Am pus compozitia in formele de briose (cam pe 3 sferturi umplute pt. ca aluatul va creste). 
Compozitia am adaugat-o cu lingura si am avut grija ca in fiecare forma sa am 2-3 cirese si cateva cuburi de portocala.
Am dat la cuptorul preincalzit pentru 20-25 minute.
Formele le-am tapetat cu hartie de copt taiata la rotund (n-am avut in casa hartie speciala pr.briose).
"Decorul:"
Intre timp, am pregatit spuma de lapte dupa modelul de aici si am dat la frigider. Dupa ce s-au racit minitartele, le-am ornat cu spuma de lapte si cirese.



Sunt delicioase si racoroase . Pana si micuta mea a savurat o parte din acest desert: ciresele !!!!!!!
Pofta buna !!





4 comentarii:

Stefy spunea...

imi lasa gura apa la ce pofta mi-ai facut cu desertul asta!!

Alice spunea...

niice

Monya spunea...

Stef....hai la o portie

Monya spunea...

Alice...multam

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...