duminică, 8 aprilie 2012

Supa crema de leurda

Odata cu venirea primaverii, e la mare cautare verdeata in fel si chip. Iar, eu ca in fiecare an , m-am pricopsit de la al meu sot (care in drum spre serviciu trece pe langa o padure...........NU, nu va imaginati ca s-a oprit sa culeaga el, ca daca era asa...gateam probabil frunze de cucuta :D , ci a cumparat de la comerciantii de la marginea drumului) cu o sacosa mare cat zilele de post plina cu frunze de leurda (acea planta care are frunzele asemanatoare cu ale lacramioarelor, doar ca este iute). I se mai spune si usturoi salbatic.Anul trecut, am facut salate din ea. Anul asta insa, am schimbat meniul si am facut o supa-crema.
 Ingrediente:
3 cartofi,
1 morcov, 
1 ceapa,
sare, piper
muuuulte frunze de leurda (cam 2 kg)

Preparare:
Am pus la fiert cartofii, morcovul si ceapa. Cand au fiert bine, am adaugat frunzele de leurda (spalate in prealabil), am dat un clocot, dupa care am mixat la blender toate ingredientele. 
Am obtinut o supa crema verde-verde, plina de vitamine si un gust grozav de usturoi care merge de minune cu paine prajita.
Pofta buna !!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...