sâmbătă, 28 aprilie 2012

Salata de papadie

 Zilele acestea m-am hotarat sa mi supun familia la teste de "rezistenta", dar mai ales am vrut sa-i arat sotului ca si "buruienile" pot fi delicioase :P, asa ca am pregatit o salata cu un gust acrisor amarui de .......papadie. De fapt de frunze tinere de papadie culese inainte ca aceasta buruiana sa infloreasca. Mi-am zis ca daca nu-i place, nu am ce pierde, "paguba" s-ar rezuma la 2 linguri de ulei si putina zeama de lamaie, deoarece papadie am din belsug prin gradina :))

Iata ce a iesit:
Ingrediente:
o mana de frunze (cam 200 gr am aproximat eu),
2 linguri ulei masline,
zeama de lamaie,
sare, piper.
Preparare:
Se spala frunzele, si se taiea bucati pentru salata.
Se adauga cele 2 linguri de ulei, se sareaza dupa gust, se stoarce zeama de lamaie si se serveste.
 Pot sa va spun doar atat: aceasta reteta a fost delicioasa....si un adevarat succes. Sotul din dotare a mancat cu pofta (bine, recunosc!!! i-am spus ce este abia dupa ce a terminat tot din farfurie :D )
Pentru mai multe bunatati vizitati restaurantele vegetariene  !!!
Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...