vineri, 14 octombrie 2011

Budinca de conopida cu branza

E toama. Piata e plina de legume care anul acesta au fost la super preturi. Asa ca am hotarat sa profit si sa ne incarcam bateriile cu vitamine pentru iarna geroasa ce va veni. In ultimul timp am gatit, si mancat destul de multe "legumuri" gen vinete, conopida, ardei, dovlecei, etc.
Pentru pranzul de azi , am bagat nasul in frigider si am mai gasit niste branza si smantana  de care nu se atingea nimeni, asa ca m-am hotarat sa fac un fel de "budinca de conopida cu branza". Iata si reteta:

Ingrediente:
1 conopida (cam 1 kg),
4 oua,
300 gr branza,
300 gr smantana,
2 linguri pesmet,
sare, piper.

Preparare:
Conopida se desface in buchetele si se da un clocot in apa fierbinte cu sare.Se amesteca branza cu ouale si smantana  pana obtinem o crema omogena.
Intr un vas pentru cuptor asezam un strat de conopida peste care adaugam branza.  Presaram cele 2-3 linguri de pesmet si dam la cuptor pentru  aproximativ 40 minute.

Se srveste calda . Pofta buna!!!

Un comentariu:

Alice spunea...

super..pacat ca nu-mi place conopida decit asa cruda su murata, dar gatita...never. altfel veneam la o portie
pup

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...