joi, 13 octombrie 2011

Beko Smart Blue

Si...pentru ca e concurs organizat de BEKO, si pentru ca toata lumea isi doreste sa castige....si pentru-ca si eu ma numar printre cei care isi doresc un premiu (adica ceva moka) , mi-am lasat gandurile sa zboare aiurea si mi-am imaginat ce frumos ar fi ca bucataria mea sa fie dotata cu o astfel de masina de spalat vase, si evident sa spele vasele in timp ce eu ma bucur de clipe minunate petrecute alaturi de fetita mea scumpa. O, ar fi minunat !!!!

Si daca tot suntem la capitolul Beko...ati aflat de ultima lor inovatie, de faimosul frigider cu tehnologia cu lumina albastra care pastreaza fructele si legumele proaspete, care tine bacteriile cele rele departe de hrana???

Daca te-am convins, vino si tu in campania Beko ....si participa la concurs. Chiar merita !!!!!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...