sâmbătă, 25 iunie 2011

Omleta chinezeasca

Tot bantuind pe net  dupa fel si fel de bunatati am dat peste aceasta reteta. Dupa titlu ma gandeam la ceva iesit din comun, cu condimente "ciudate" specifice bucatariei chinezesti....In realitate este o banala omleta...delicioasa, nu pot spune nu, dar e doar o omleta..... chiar mai simpla si mai saraca in ingrediente decat omletele noastre, cele romanesti. 
Ingrediente:
2 oua, 
4 rosii mici,
sare, piper,
3 linguri ulei de masline.

Preparare:
Eu am facut omleta doar pentru mine si am folosit 2 oua, insa in functie de numarul papaciosilor puteti folosi cate doriti cu respectarea proportiei de 1 ou si 2 rosii (asa era recomandarea din reteta "originala").
Se bat ouale ca pentru orice omleta, se condimenteaza dupa gust si se pun in tigaia cu ulei incins. Intre timp se taie rosiile in felii/cuburi potrivite ca marime.
 Cand omleta este aproape facuta se strange intr-o margine a tigaii si se adauga rosiile. Se lasa la "prajit", amestecand din cand in cand, pana cand rosiile lasa tot sucul si devin moi. Se amesteca cu omleta si se serveste calda.

Pofta Buna !!


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...