miercuri, 18 mai 2011

Premiu pentru "Colt de Rai" , de la Chibit

Trebuie sa ma laud......Am primit un nou premiu "Liebster Blog" de la Chibit....de aceasta data nu pentru retetele culinare (care, se pare ca n-au facut cu ochiul ) ci pentru COLT DE RAI = COLT DE SUFLET,  o particica din micul meu blog in care postez imagini din ceea ce ma inconjoara si -mi incanta sufletul: gradina cu flori, gradina cu zarzavaturi, curtea cu animalute...


Acest premiu se acorda blogurilor cu mai putin de 300 de abonati (categorie in care ma incadrez cu brio) pentru a se raspandi dragostea pentru blog si bloggareala, si pentru a putea fi facute cunoscute unui public mai mare.

Regulile premiului  ( ca si acesta, ca orice premiu care se respecta, are niste reguli ce trebuie respectate) sunt:
1. Sa postezi sigla premiului (cea cu inimioara de mai sus) si link-ul care duce catre persoana care te-a premiat.
2. Sa premiezi la randul tau 3 persoane ( si implicit 3 bloguri) pe care sa le instiintezi de premiul acordat. 

Cum prima regula am  indeplinit-o, o voi executa cu mandrie si pe cea de-a doua, si voi premia urmatoarele bloguri si persoane:

 ....in incheiere, urez tuturor bloggarilor..."la mai mare si la cat mai multe premii si prieteni" , ca pana la urma in asta sta recunoasterea muncii noastre pe blog....vizitele muulte si prietenii care fie ne lauda, fie ne critica .

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...