duminică, 22 mai 2011

Mai.....luna florilor

Din popor se spune ca luna mai e luna florilor.....dar mai ales luna bujorilor. Asa ca o sa va prezint si eu cateva minunate flori din mica mea gradina.....flori care mi incanta privirea in fiecare zi....

Si cu ce  as putea incepe daca nu cu ....minunatii bujori foooarte parfumati...
Florile de cais...
Petunii...in fel si chip...
Nasturei...
Trandafirasi...
Liliacul....
Lalele, frumoasele mele lalele....
Bulgarele de zapada / gheata....
Aleea de irisi / stanjenei
Crini / lumanarica...
Un fel de muscata...
si.....bineinteles......

 Rolly.....catelul meu scump .
 si prietenii lui de joaca....intr-un moment de relaxare profunda....

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...