luni, 18 aprilie 2011

Pulpe de pui cu bere

O noua zi in care nu am chef de bucatarit, insa atat stomacul meu cat si ceilalti membri ai familiei bateau din picioare ca le este foame, asa incat m-am hotarat sa fac ceva rapid, gustos si care sa nu necesite o prezenta prea mare "la coada cratitei". Si m-am oprit la o reteta de pulpe de pui cu bere...
Pret aproximativ ..cam 25 lei.

Ingrediente:

pulpe de pui cat sa umpli o tava mare
1/2 l bere (de preferabil neagra pentru ca da o culoare foarte frumoasa carnii)
3 catei usturoi
1/2 lamaie feliata
piper macinat
boia de ardei dulce
sare
cimbru

Preparare:
Pulpele se spala si se curata de cotoare si pene, eventual se parlesc, apoi se taie bucati potrivite si se cresteaza din loc in loc. Le ajezam in tava si le condimentam.
 
Turnam berea pe langa carne. Cantitatea de bere este aproximativa. Pulpele trebuie sa fie acoperite pana la jumatate cu bere. Adaugam usturoiul si lamaia taiate feliute.

Se baga tava la cuptor pentru aproximativ 40 minute. Cand carnea prinde o culoare aramie se scoate si se serveste calda, cu garnitura de orice fel . Noi am servit-o cu morcovi sote . Pofta mare !!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...