luni, 14 martie 2011

Piept de pui cu ciuperci si cascaval

Zilele astea eram intr-o mare criza de timp si aveam un sot flamand...da`  flamand  nu gluma !!!Si ce puteam sa fac mai repede de mancare decat niste piept de pui???? Niste piept de pui cu ciuperci bineinteles !!!!
Pret aproximativ ....cam 12-15 lei (in functie de locul in care va faceti aprovizionarea)

Ingrediente:
300 gr piept de pui,
200 gr ciuperci proaspete,
50 gr cascaval,
1 cub unt,
1 pahr de vin alb,
condimente.

Preparare:
Am  taiat peptul bucatele mici si l-am pus la calit intr-o tigaie cu 1 cub de unt. Am luat ciupercile curatate si taite feliute si le-am adaugat peste pieptul de pui. Le-am calit vreo 5 minute, dupa care am adaugat vinul si am lasat la fiert inca vreo 10 minute.
 
Am condimentat dupa gust (cu rozmarin, piper, sare). Am pus pe farfurii, am presarat cascaval ras...si gata masa. Rapid si simplu.
Pofta mare !!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...