marți, 22 februarie 2011

Leapsa - Primul meu premiu



Ca sa simt cu adevarat ca am intrat in lumea virtuala a bloggerilor in ale bucatarelilor, in data de 20.02.2011, EXPLORA CUISINE mi-a acordat un premiu, primul meu premiu = LEAPSA= , lucru pentru care ii multumesc. 
Insa sa nu va imaginati ca acest premiu a venit asa, pe gratis...NUUUU !!!! Odata cu el au venit si 2 intrebari la care trebuie sa raspund, si anume :

1. Sa STABILESC OBIECTIVELE blogului meu.
 La aceasta intrebare chiar mi-e greu sa raspund. Obiective??? Hmmm.....nu stiu daca atunci cand m-am hotarat sa mi fac un blog aveam obiective clare pe care doream sa le ating. Stiam doar ca e o moda sa ai blog (indiferent de ce fel) asa ca m-am hotarat sa fiu si eu "moderna" si sa mi fac un blog. Si ce fel de blog as fi putut sa mi fac...decat de "bucatareala"??? Asa ca incet incet, acest blog m-a acaparat si acum imi doresc sa-l imbogatesc cu cat mai multe retete delicioase, vechi sau noi si sa sper ca vor fi incercate si de alte persoane.

2. Sa ENUMAR 10 LUCRURI care-mi fac placere.
* sa conduc (masina...deocamdata),
* sa citesc (desi o fac destul de rar, o fac cu placere),
* sa gatesc (dar mai ales sa fiu laudata pentru reusite),
* sa calatoresc,
* sa  fac fotografii,
* sa fac cadouri celor dragi fara un motiv special, 
* sa "bantui" pe net dupa diverse "chestii",
* sa fiu inconjurata de prieteni (clar urasc sa fiu singura, sa vegetez),
* sa am grija de gradina mea cu flori (si sa fac in asa fel incat an de an sa fie tot mai frumoasa), 
* sa fac cumparaturi (de orice fel, in orice moment...ca orice femeie de altfel).
 
Si cum regula premiului spune ca acesta trebuie dat mai departe, il transmit si eu  (bineinteles cu cele 2 intrebari aferente) urmatorilor blogggeri, 7 la numar, conform regulilor :

* alice-albinutza
* stefyharnicutza
* bucatareselevesele
* bucatariaromaneasca
* Life and coffee beans
* Retete culinare ca la mama acasa
* Pofta vine...gătind!
  

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...