duminică, 13 februarie 2011

Icre prajite

De dimineata ma apucase o harnicie si un chef de treaba, ca niciodata. Asa ca am scos din congelator o punguta cu icre  (de la pestii proaspeti de asta vara) cu gandul sa fac icre de casa. Insa....dupa o scurta plimbare prin oras , mi-a trecut cheful de bucatareala. Acum...ce sa fac cu icrele (care intre timp se dezghetasera)??? Si am ales cea mai simpla varianta: icre prajite.

Ingrediente:
300 gr icre proaspete,
putin delicat,
putina faina.

Preparare:
Am rupt icrele in bucati, le-am condimentat dupa gust, le-am trecut prin faina si le-am pus in tigaie la prajit.
Le-am servit cu ridiche si ceapa verde.


Pofta mare !!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...