duminică, 7 noiembrie 2010

Tarta cu ananas

 Avand pofta de ceva dulce, rapid si usor de facut, am "realizat " aceasta tarta cu ananas, dupa ce am "capatat" reteta de la o gospodina binevoitoare, care mi-a dat cu drag reteta.
Si cum de ieri m-am hotarat sa scriu si cam care ar fi costul aproximativ al retetelor incercate de mine, va spun ca pt aceasta tarta aveti nevoie de aproximativ 10 lei. 

Ingrediente:
4oua,
4 linguri zahar,
2 linguri faina,
2 linguri (pliculete) amidon,
1 lingura (pliculet) praf de copt 
1 compot ananas (pentru aspect deosebit va recomand feliile, insa eu n am gasit si am folosit bucati).

 Preparare:
Batem ouale cu zaharul, pana se omogenizeaza si se topeste zaharul. Apoi, adaugam faina (amestecata in prealabil cu amidonul si praful de copt) si amestecam in continuare pana se omogenizeaza compozitia. 
  
Turnam intr-o tava unsa cu ulei / unt si tapetata cu faina / hartie de copt, asezam frumos bucatile de ananas si dam la cuptor (preincalzit), la foc mic pentru aproximativ 30 minute (sau pana trece vestitul test al scobitorii). 
 Se pudreaza cu zahar pudra. Pofta Buna

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...