joi, 11 noiembrie 2010

Supa de praz

Ma saturasem de clasica supa de legume astfel incat am zis sa incerc ceva relativ nou. Dar ce?? Am facut "inventarul " in camara si am constatat ca mai am si 2 fire de praz, care  zaceau acolo de ceva vreme, astfel incat m-am  hotarat sa fac o supa de praz....Pana la urma tot supa de legume e, dar parca prazul ii schimba un pic gustul....si daca o mai servesti si cu...crutoane...e ALTCEVA !!!
Pretul pentru o astfel de supa e de aproximativ 7 lei pentru 4 portii.

Ingrediente:
1 praz mare/2 mici,
2-3 cartofi mici,
2 rosii potrivite,
1 leg.patrunjel, 
2l – 2 ½ l apa,
100 gr.piept pui /cremvusti,
sare, piper,
1 cub de supa (optional)


Mod de preparare
Prazul se curata de frunzele vestede si se spala bine de tot (se desfac foile si se spala chiar separat, alea verzi) si se taie rondele. Pieptul de pui se taie cubulete mici.
Intr-o cratita se incinge uleiul si se adauga prazul si pieptul de pui/cremvustii taiat bucatele mici. Se invarte pana se inmoaie.
Se adauga apa si eventual cuburi de supa (eu nu am folosit) si se fierbe. Cand clocoteste se adauga cartofii taiati cubulete, rosiile, sarea, piperul si patrunjelul tocat. Cand cartofii sunt fierti, supa e gata. 
 Se serveste cu crutoane, iar cine prefera o poate servi cu smantana si felii de costita prajita separat.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...