marți, 16 noiembrie 2010

Rulouri de ceafa de porc cu rosii coapte

Eu mănânc porc destul de rar, în general mă bucur mai mult la pui (și cel mai mult la pește). Dar aseară m-a pălit rău pofta de carne de porc, pe de-o parte pentru că n-am mai mâncat de foarte mult timp, pe de altă parte pentru că, atunci când am văzut bucata de ceafa în galantar, mi-am imaginat instant combinatia de arome pe care i le pot adăuga prin marinare. Initial am zis ca las bucata intreaga si o dau la cuptor, dar la bucatarie mi a incoltit alta idee in minte: hai sa incerc sa fac niste rulouri din carne de porc...Buun !!! Si acum la treaba.

Pret aproximativ 35 lei. 

Ingrediente:  
500 gr. ceafa de porc,
100 gr cascaval,
1 sfecla rosie mica,
5-6 rosii / 500 gr rosii cherry,
1 pahar vin alb, 
1 capatana usturoi, 
condimente (eu am folosit sare, piper, busuioc, cimbru, usturoi granulat, ienibahar, boia de ardei)

 Preparare:
Am taiat bucata de carne felii si am batut-o ca pentru snitele, apoi am condimentat fiecare bucata in parte.

Cascavalul l am taiat in bastonase. La fel am procedat si cu sfecla rosie, fiarta in prelabil.
Pe fiecare felie de ceafa am pus un bastonas de sfecla si unul de cascaval si le am rulat. Pentru a nu se desface, le-am prins cu o scobitoare.
Apoi am asezat fiecare rulou intr-un vas yena. Am adaugat boabele de ienibahar, paharul de vin si unul de apa, am acoperit si am dat la cuptor. Dupa aproximativ 40 minute e gata.

  
Când mai erau cam 10 minute până să fie gata , am tăiat roșiile felii, iar usturoiul l-am pisat. 

Într-o tigaie antiaderentă, am încins o lingură de ulei de măsline. În el am pus usturoiul zdrobit, roșiile tăiate și busuiocul. Le-am prăjit pe toate vreo 5 minute, amestecând într-una și întorcându-le pe toate părțile. 


Între timp au fost gata și rulourile. Le-am scos din cuptor si le-am asezat pe farfurii.Lângă ele, am pus roșiile coapte cu usturoi și busuioc.
Va doresc Pofta Buna !!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...