marți, 2 noiembrie 2010

Prajitura cu ciocolata

Aceasta reteta am "furat-o" de la o alta gospodina  cu blog.
Reteta originala o gasiti aici: http://stefyharnicutza.blogspot.com/2010/10/prajitura-cu-ciocolata.html. Recunosc ca ei i-a iesit minunat prajitura, spre deosebire de a mea, care e DEZASTRUOASA, insa , daca de la inceputul inceputurilor (asa cum se vede si in antet) am zis ca vor fi si astfel de retete (dezastru) o voi publica ...sa vedeti ce "priceputa" sunt uneori. 
 
Ingrediente:
- 2 oua
- 180 gr zahar
- 60 ml lapte
- 85 g ciocolata neagra (eu am folosit cu alune)
- 5 linguri ulei (sau 4 linguri unt)
- 80 gr faina
- 1 lingurita praf de copt

Topping:
- 50 g ciocolata
- 2-3 linguri lapte

Mod de preparare:

Laptele, uleiul si ciocolata rupta bucati se pun pe foc pana se topeste ciocolata.
 Separat se freaca ouale cu zaharul pana ce acesta se topeste. Se adauga apoi ciocolata topita si se omogenizeaza. La sfarsit se incorporeaza faina amestecata cu praful de copt.

 Se toarna intr-o forma tapetata cu hartie de copt. Eu am mai adaugat si un pumn de alune, avand in vedere ca sotului meu ii place combinatia de ciocolata cu alune, dar si la gandul ca voi face o super prajitura (crezandu-ma mare gospodina).  Se da la cuptor - la 180 grade primele 5 min, apoi la 150 grade, aprox 30 min. Decoram cu topingul de ciocolata.
 Mie cam asta mi a iesit...Nu neg faptul ca la gust a fost buna, dar daca mai avea si aspect comercial....era si mai bine.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...