luni, 22 noiembrie 2010

Ceafa cu legume

Asta e o reteta pentru lenesi, cum zic eu. De ce? Pentru-ca nu e mult de munca....se pun toata claie peste gramada si se dau la cuptor. Si acum , sa ma scot un pic: eu n-am facut aceasta mancare de lene ci pentru-ca sotulica al meu tine regim si trebuie sa evite prajelile, condimentele...tot ce e nesanatos pt. stomacul lui. V-am convins??? Stiam eu ca DA !!
Pret....cam 17 lei pentru 4 portii !!!!!!

Ingrediente:
500 gr.ceafa de porc,
1 punga legume amestec (dupa preferinta)
1 cutie ciuperci felii,
condimente dupa gust

Preparare:
Carnea se taie felii/bucati si se pune la fiert cam 15-20 minute. Operatiunea e obligatorie, intrucat legumele fiind pre-fierte...riscati sa intindeti la o bucata de carne semi-cruda.
Intr-un vas yena se adauga 2-3 linguri de ulei, apoi se aseaza un pat de legume peste care va "dormi" linistita carnea, pentru vreo 35-40 minute, in cuptor.
Carnea se condimenteaza dupa gust. Eu am folosit boia de ardei dulce, sare si putin piper, si usturoi granulat de data asta. V-am zis eu ca e mancare pentru lenesi !!.
Pofta Buna !!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...