marți, 16 decembrie 2014

Ce au in comun unghiile si bucataria ?


Poate va intrebati ce cauta un articol despre unghii pe un blog de bucatareala sau poate nu. Oricum ar fi o sa va explic. 

Unul din motive ar fi acela ca o femeie, trebuie sa arate impecabil dupa ce iese din bucatarie. Si se stie ca aici, in bucatarie, cel mai mult de suferit au mainile. Le frigem, le ranim cu diverse ustensile, etc. De unghii nici nu mai vorbim. Le taiem, le ciuntim...le sare lacul...isi pierd stralucirea si tot asa. 
Sa nu mai vorbim de momentele cand dupa cateva ore "la cratita" fie se anunta musafiri, fie trebuie sa mergi intr-o vizita / iesire urgenta. Iar tu ai o unghie mai mare una mai mica...lacul sarit pe ici colo...iar timpul pentru refacerea manichiurii este...ZERO. Si te apuca disperarea. Recunoasteti tabloul nu-i asa?? 

 Ei bine, de cand prietena mea draga, Lilia "face unghiute" am scapat de aceasta grija. O data pe luna, am 3 ore de rasfat doar pentru mine. Trei ore in care stau la povesti, lenevesc, iar Lilia munceste. Pileste, pune gel da culoare, face modele...eu stramb din nas....ea sterge, deseneaza altceva. Eu stramb iar din nas....ea sterge iar... Dar nu se supara. Are rabdare si dupa 2-3 incercari zambesc "ei da, imi place" . 

De cand ma stiu, am purtat unghiile patratoase (lopatele, cum le spun eu) si la prima sedinta de unghii cu gel, Lilia mi-a facut unghii patrate. Deh , sa nu supere clienta. Am fost mega incantata. Model, culoare, stralucire, unghii perfecte. 

Nu-mi venea a crede ca frecam la o tigaie sau spalam un munte de vase si dupa ce ma stergeam pe maini, unghiile erau perfecte. 


La a doua intalnire cu "manichiurista mea personala", patratul a devenit rotund. Am ridicat dintr-o spranceana, m-am uitat la ea lung si-am zis "mmm, nu-mi place".  
"Fimeie !!! Asa se poarta acum . O sa vezi ca o sa te obisnuiesti si-o sa ti placa." 
Oare??!! 
Desi pe moment ma uitam lung la unghii si nu prea mi-era la indemana deh, era de asteptat dupa 30 ani de lopatele, acum sunt fan forma migdalata. 
Da, bine recunosc....si faptul ca mi-au fost admirate unghiile a contribuit la asta. :)


Un alt motiv (ca va spuneam ca exista mai mute motive pentru care am scris articolul asta)  este acela ca o iubesc pe fata asta pentru tot ce face. Pentru munca ei, pentru devotament, pentru-ca imi suporta mofturile, pentru-ca nu m-a refuzat niciodata - desi putea s-o faca, pentru rabdare, pentru familia frumoasa pe care o are si mai ales pentru Blondie :) Pentru-ca exista.  Si pentru toate astea, vreau sa-i multumesc intr-un fel. 

Multumesc madam !!!!


Despre unghii ...numai de bine. Rezista fara probleme la mai toate provocarile : apa , detergenti, frecat oale etc. Chiar si doua luni. Fara sa se dezlipeasca pe ici colo, fara sa sara culoarea.

Si , daca va doriti si voi momente de rasfat si unghii superbe, nu ezitati sa o cautati pe Lilia. Are maini de aur, talent si o imaginatie de nedescris, astfel ca e imposibil sa nu gaseasca un model pe plac.


PS ...astea-s doar unghiile mele, dar de-i vizitati pagina(si va invit sa o faceti) veti gasi zeci de super modele. 

Un comentariu:

Dana spunea...

Face niste unghiute foarte frumoase si rezistente, cu o rabdare infinita, perfectionista din fire, nu pleci de la ea pana nu e multumita ea si dupa tu, ca si clienta! O recomand din toata inima! Pupici!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...