joi, 20 noiembrie 2014

Chiftele din dovleac


Aceste chiftele s-au nascut dupa vreo 4 zile, la cina (singura masa pe care, din pacate, o iau impreuna cu familia) am avut carne de pui cu cartofi (diferite variante : piure, natur, prajit...etc) si-am zis "gata, in week-end intram la meniu ovo-lacto-vegetarian". Si cum sunt fan dovleac, asta a fost. 


Ingrediente:

 2 cartofi,
1/2 dovleac placintar 
1 ceapa, 
3catei usturoi,
2 oua, 
4 linguri faina grau, 
4-5 fire patrujel verde, 
sare-piper.


Preparare:

Am curatat dovleacul si cartofii, i-am dat prin razatoarea mare, dupa care i-am pus la scurs. (lasa f.multa zeama).

Am taiat o ceapa marunt si am calit-o, impreuna cu cateii de usturoi zdrobiti.

Am adaugat ceapa peste dovleacul scurs. Am adaugat cele 2 oua, sa se lege compozitia si faina de grau. Am condimentat dupa gust si am amestecat.

Am adaugat si patrunjel verde tocat marunt.

Am format bile pe care le-am aplatizat si le-am prajit in ulei incins, pana au capatat o culoare galbui aramie.

Am scos pe un servet de hartie pentru a elimina surplusul de ulei si am servit.




Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...